"The Entrepreneur's Guide to Customer Development" er en uunnværlig resurs for alle som ønsker å lykkes med oppstartsbedrifter og relaterte interessenter. Denne boken tilbyr et lettfattelig og lettlest format, hvor teksten presenteres i en uformell tone som gjør komplekse emner mer tilgjengelige. Med fokus på trinnene i Customer Development, som ble utviklet av Steve Blank og er en sentral del av Eric Ries' Lean Startup-metodikk, gir guiden leserne en praktisk tilnærming til å identifisere tidlige adoptere og skape et Minimum Viable Product (MVP). Gjennom dype kundeintervjuer lærer leserne hvordan produktet kan videreutvikles for å møte kundenes behov. Boken guider deg også i prosessen med å finne den rette produkt-marked-tilpasningen, noe som er avgjørende for oppstartens suksess. Tomrommet for unødvendig informasjon holdes minimalt, noe som gjør at boken forblir fokusert og relevant, så du enkelt kan navigere gjennom de viktigste prinsippene i kundearbeid.