Corsac Publishing

Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future

Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future

Produktbeskrivelse

I boken 'Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future' utforsker Gary Vaynerchuk de utfordringene som moderne markedsføring står overfor i dag. Gjennom en grundig analyse av markedsføringshistorien belyser han hvordan tidligere metoder har blitt utdaterte i en raskt skiftende digital verden. Vaynerchuk gir innsikt i de feilene som har blitt begått, samtidig som han presenterer innovative løsninger som kan transformere fremtiden for markedsføring. Med en kombinasjon av erfaring og visjon oppfordrer han leserne til å tenke nytt og tilpasse seg de dynamiske kravene i markedet, noe som gjør denne boken til en uunnværlig lesning for alle som ønsker å forstå og navigere i fremtidens markedsføringslandskap.

Prishistorikk

Lavest
162 KR
Høyest
170 KR
Gjennomsnitt
166 KR
Median
165 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Corsac Publishing
Navn Death of a Marketer: Modern Marketing's Troubled Past and a New Approach to Change the Future
GTIN/EAN/ISBN 9780998721101
Kategorier Bøker