Cosmetics Marketing av Lindsay (DonorsChoose USA) Karchin, Delphine (Fashion Institute of Technology USA) Horvath
Produktbeskrivelse
Utforsk verktøyene som kreves for å forfølge en karriere innen kosmetisk markedsføring. Gjennom en grundig analyse av denne hurtigvoksende og komplekse industrien gir boken "Cosmetics Marketing: Strategy and Innovation in the Beauty Industry" innsiktsfulle, bransjeledede øvelser og casestudier som demonstrerer viktigheten av estetikk, autentisk kommunikasjon, nye teknologier, kulturelle trender og måling av markedsføringsinnsats. Boken inneholder også praktiske og vakkert illustrerte ressurser for å trenge inn i feltet, øvelser for å stimulere kreativitet, forberedelser til intervjuer, samt en oversikt over skjønnhetsprodukter og teorier som brukes av makeup-artister og produktutviklere. Med fokus på utviklingen av industrien og dens sosiale ansvar når det gjelder inkludering og bærekraft, er denne boka en sentral tekst for kosmetikkutdanning i markedsføring og business på bachelor- og masternivå. "Cosmetics Marketing" er den ultimate guiden til denne kraftfulle, milliard-dollar globale industrien.