Createspace Independent Publishing Platform

Business Cases That Mean Business: A Practical Guide to Identifying, Calculating and Communicating the Value of Large Scale It Projects

Business Cases That Mean Business: A Practical Guide to Identifying, Calculating and Communicating the Value of Large Scale It Projects

Produktbeskrivelse

Anbefalt av CIO Magazine som en av de 12 bøkene 'Verdt å lese' i 2013, og vinner av bronsemedaljen i Axiom Business Book Awards 2014. Kirkus Book Reviews skriver: 'Maholic legger frem den beste måten å analysere store IT-prosjekter på. ... dette nyttige verktøyet vil øke lesernes selvtillit og kompetanse i bygging av forretningscaser.' 'Business Cases That Mean Business' tar leseren gjennom prosessen med å identifisere, beregne og kommunisere verdien av kommende kapitalprosjekter. Boken benytter den enkle H.E.A.R.-metoden, som veileder deg i å utvikle en solid hypotese, samle den rette dokumentasjonen fra de riktige personene, samt teknikker for å analysere og organisere disse bevisene. Videre får du råd om hvordan du pakker inn anbefalingen din i en troverdig og overbevisende forretningssak. 'Business Cases That Mean Business' er mer enn bare en teoretisk tilnærming til forretningscaser; Maholic trekker på sine mange års erfaring som CIO og IT-strateg, noe som gjør innholdet både innsiktsfullt og praktisk anvendelig.

Prishistorikk

Lavest
278 KR
Høyest
293 KR
Gjennomsnitt
285 KR
Median
284 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Business Cases That Mean Business: A Practical Guide to Identifying, Calculating and Communicating the Value of Large Scale It Projects
GTIN/EAN/ISBN 9781481246767
Kategorier Bøker