Createspace Independent Publishing Platform

DONALD TRUMP - The Art Of Getting Attention: Top 5 Business Lessons From The Presidential Campaign Of A Businessman

DONALD TRUMP - The Art Of Getting Attention: Top 5 Business Lessons From The Presidential Campaign Of A Businessman

Produktbeskrivelse

Denne boken, "DONALD TRUMP - The Art Of Getting Attention: Top 5 Business Lessons From The Presidential Campaign Of A Businessman", utforsker Donald Trumps unike tilnærming til politisk kampanjeføring. Siden presidentvalget i 1988 har han vært ansett som en potensiell kandidat, men det var ikke før valget i 2016 at han virkelig satte alvor bak ambisjonen. Trumps offisielle kunngjøring av sitt kandidatur fant sted den 16. juni 2015, under en stor kampanjerally i Trump Tower i New York City. Her lanserte han sitt løfte om å selvfinansiere kampanjen, noe som betydde at han avslo penger fra både givere og lobbyister. Boken tar for seg hvordan Trump, til tross for manglende politisk erfaring, klarte å utnytte sin omfattende kompetanse fra næringslivet til å skape seg et nytt rom i den politiske verden. Uavhengig av ens politiske preferanser er det vanskelig å overse den markedsføringsdyktigheten Trump har vist gjennom sin kampanje. Boken gir innsikt i de fem viktigste forretningslekser som kan læres fra Trumps fremgangsmåte i valgkampen, og gir et blikk på hans strategiske tilnærming som kan være nyttig for både ledere og markedsførere.

Prishistorikk

Lavest
172 KR
Høyest
181 KR
Gjennomsnitt
176 KR
Median
176 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn DONALD TRUMP - The Art Of Getting Attention: Top 5 Business Lessons From The Presidential Campaign Of A Businessman
GTIN/EAN/ISBN 9781537571799
Kategorier Bøker