Createspace Independent Publishing Platform

Friction Free Sales and Marketing: Three Types of Psychological Resistance - Which Stop Your Customers from Buying?

Friction Free Sales and Marketing: Three Types of Psychological Resistance - Which Stop Your Customers from Buying?

Produktbeskrivelse

Når en kunde føler motstand, er det en naturlig reaksjon på ethvert forsøk på å påvirke dem. Dette motstandet kan deles inn i tre typer: motstand mot salgsprosessen, motstand mot tilbudet og motstand mot selve endringen. De fleste mennesker vil oppleve minst én av disse typene motstand, om ikke alle. Ved å forstå hva som driver denne motstanden, samt psykologien bak overtalelse, blir det å avslutte salget en enkel affære. Du fjerner de psykologiske barrierene, og kjøpsbeslutningen fremstår som et naturlig steg. Tradisjonelle salgsteknikker tar ikke hensyn til kundens motstand. De kan lære deg forskjellige avslutningsmetoder og måter å fremheve fordeler på, men motstanden vil fortsatt være der. Det du virkelig ønsker, er en salgs- eller markedsføringsstrategi som hjelper kunden videre uten friksjon. Dette er essensen av "Friction Free Sales and Marketing". Boken bygger på forskning om motstandens psykologi og viser hvordan du kan gjøre salgprosessen (eller enhver form for overtalende kommunikasjon) friksjonsfri. Her vil du lære hvordan du kan: *

Prishistorikk

Lavest
143 KR
Høyest
150 KR
Gjennomsnitt
146 KR
Median
146 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Friction Free Sales and Marketing: Three Types of Psychological Resistance - Which Stop Your Customers from Buying?
GTIN/EAN/ISBN 9781484937518
Kategorier Bøker