Createspace Independent Publishing Platform

How to Assess and Measure Business Innovation

How to Assess and Measure Business Innovation

Produktbeskrivelse

Hvordan vurdere og måle forretningsinnovasjon er den første delen av en fem-binds serie som utforsker hvorfor enkelte innovasjoner har vist seg å være spesielt innflytelsesrike. Boken identifiserer nøkkelkomponentene som er avgjørende for å omdanne geniale ideer til praktiske løsninger. Med utgangspunkt i omfattende data fra tusenvis av virksomheter og innsiktsfulle observasjoner fra profesjonelle innovasjonskonsulenter, gir denne volumboken en verdifull guide for bedriftsledere og innovasjonsutøvere til å gjennomføre en kritisk selvvurdering før de iverksetter ethvert innovativt prosjekt. InnoSurvey(TM), som introduseres i serien, er verdens største database om forretningsinnovasjon. I løpet av de siste to tiårene har Magnus Penker, grunnleggeren av Innovation360, rådgitt utallige virksomheter i å gjøre innovasjon lønnsom, gjennomføre digitalisering og forstå de globale konsekvensene av nye forretningsmodeller. Hans arbeid innen innovasjon og vekststrategier ble anerkjent da han mottok prisen 'Årets administrerende direktør' i 2016. Samtidig har han klart å lansere 10 vellykkede prosjekter.

Prishistorikk

Lavest
121 KR
Høyest
126 KR
Gjennomsnitt
124 KR
Median
124 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn How to Assess and Measure Business Innovation
GTIN/EAN/ISBN 9781535160988
Kategorier Bøker