Createspace Independent Publishing Platform

Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics

Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics

Produktbeskrivelse

Boken 'Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics' gir en grundig innsikt i hvordan analyser kan anvendes for å forbedre markedsføringsstrategier. Gjennom strategiske modeller og konkrete metrikker, presenterer forfatteren verktøy og teknikker som kan hjelpe fagfolk til å ta bedre datadrevne beslutninger. I en tid preget av informasjonsoverflod, blir evnen til å tolke og anvende data avgjørende for å forstå kundeadferd og optimalisere markedsføringskampanjer. Boken henvender seg til både studenter og etablerte markedsførere som ønsker å styrke sine analytiske ferdigheter og implementere effektive strategier for vekst.

Prishistorikk

Lavest
502 KR
Høyest
528 KR
Gjennomsnitt
515 KR
Median
513 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Marketing Analytics: Strategic Models and Metrics
GTIN/EAN/ISBN 9781481900300
Kategorier Bøker