Createspace Independent Publishing Platform

Marketing Management Concepts and Tools

Marketing Management Concepts and Tools

Produktbeskrivelse

Boken "Marketing Management Concepts and Tools: A Simple Introduction" gir en grundig innføring i de sentrale ideene og metodene innen markedsføringsledelse. Utforsk det grunnleggende innen markedsføring, samt målsettingene for ledelse med fokus på forbrukerdrevet markedsføring. Leserne vil bli kjent med strategisk planlegging, oppdeling av markeder, målretting og posisjonering. I tillegg tar boken for seg markedsdynamikk og konkurransestrategi, samt hvordan man skaper en merkevare og forstår forbrukeratferd. Videre dekker den aspekter ved business-to-business markedsføring og markedsundersøkelser. Boken belyser også innovasjon innen markedsføring, tjenester, nettmarkedsføring, kommunikasjon og reklame, distribusjon, prising, og diskuterer fremtiden for markedsføring.

Prishistorikk

Lavest
107 KR
Høyest
111 KR
Gjennomsnitt
109 KR
Median
109 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Marketing Management Concepts and Tools
GTIN/EAN/ISBN 9781499141016
Kategorier Bøker