Createspace Independent Publishing Platform

Product Marketing Debunked: The Essential Go-To-Market Guide

Product Marketing Debunked: The Essential Go-To-Market Guide

Produktbeskrivelse

Mange entreprenører og selskaper står overfor utfordringer når det gjelder å ta en idé og levere produktet i markedet. "Product Marketing Debunked" gir innsikt i hvordan man kan omforme uferdige konsepter og ideer til en solid strategi og en gjennomførbar plan for å kommersialisere et produkt. Boken presenterer et rammeverk for markedsføring som kan tilpasses ulike produkter, bransjer og sektorer. Selv om denne boken er spesielt nyttig for Business to Business (B2B)-markeder, er den også relevant for Business to Consumer (B2C)-selskaper. Rammeverket kan brukes som et utgangspunkt, og tilpasses ved å legge til eller fjerne elementer som er mer relevante for din spesifikke bransje og vekstfase. Boken inneholder en sjekkliste for go-to-market strategier og andre velprøvde rammeverk som alle selskaper og entreprenører bør benytte seg av før de lanserer et produkt.

Prishistorikk

Lavest
162 KR
Høyest
171 KR
Gjennomsnitt
166 KR
Median
166 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Product Marketing Debunked: The Essential Go-To-Market Guide
GTIN/EAN/ISBN 9781718968127
Kategorier Bøker