Createspace Independent Publishing Platform

Startup Strategy: The Art of the Start for Solopreneurs, Even If You Already Started

Startup Strategy: The Art of the Start for Solopreneurs, Even If You Already Started

Produktbeskrivelse

I boken 'Startup Strategy: The Art of The Start for Solopreneurs, Even If You Already Started' gir den bestselgende forfatteren Ric Thompson deg verktøyene og trinn-for-trinn-systemene du trenger for å skape en solid forretningsstrategi, som du deretter kan bruke til å starte og administrere virksomheten din med suksess. I disse sidene vil du lære om viktigheten av å ikle deg CEO-hatten og hvordan du kan arbeide med virksomheten din, i stedet for bare å være opptatt med daglige oppgaver. Gjennom den informasjonen du tilegner deg, vil du posisjonere deg for å ta de avgjørende skritt som kan hjelpe deg å sikre en sterk og lønnsom virksomhet. Å være gründer er ikke lett, men ved å ta disse skrittene og utvikle en solid forretningsstrategi, sikrer du en sterkere virksomhet og et bedre liv for deg og familien din. De fleste gründere og soloprenører har ikke noen formell forretningsutdanning (noe som ofte er en fordel), men det er avgjørende å forstå de grunnleggende komponentene i en forretningsstrategi samt hvordan man setter forretningsmål.

Prishistorikk

Lavest
114 KR
Høyest
120 KR
Gjennomsnitt
116 KR
Median
116 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn Startup Strategy: The Art of the Start for Solopreneurs, Even If You Already Started
GTIN/EAN/ISBN 9781502817877
Kategorier Bøker