Createspace Independent Publishing Platform

The Business of Belief: How the World's Best Marketers, Designers, Salespeople, Coaches, Fundraisers, Educators, Entrepreneurs and Other Leade

The Business of Belief: How the World's Best Marketers, Designers, Salespeople, Coaches, Fundraisers, Educators, Entrepreneurs and Other Leade

Produktbeskrivelse

I 'The Business of Belief' tar Tom Asacker deg med på en tankevekkende reise gjennom tro og atferd. Denne kompakte boken har en dyp innsikt som bør nytes i langsomt tempo, noe som gir leseren muligheten til å reflektere over hver setning. Asacker, kjent for sine tidligere verk som 'Sandbox Wisdom' og 'A Clear Eye for Branding', avdekker de skjulte mekanismene som ligger bak menneskelig motivasjon, både hos oss selv og hos andre. Denne boken tar for seg temaer som markedsføring, livssyn, åndelighet og salg, hvilket gjør den relevant for enhver som ønsker å påvirke og motivere – enten det er venner, familie eller kollegaer. Med sine tankevekkende perspektiver utfordrer den tradisjonelle oppfatninger om lederskap og påvirkning, og gir uvurderlige innsikter for de som ønsker å lykkes med å lansere nye merker eller markedsføringskampanjer. 'The Business of Belief' er en uunnværlig lesning for alle som ønsker å forstå kunsten å påvirke.

Prishistorikk

Lavest
143 KR
Høyest
150 KR
Gjennomsnitt
146 KR
Median
146 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Createspace Independent Publishing Platform
Navn The Business of Belief: How the World's Best Marketers, Designers, Salespeople, Coaches, Fundraisers, Educators, Entrepreneurs and Other Leade
GTIN/EAN/ISBN 9781483922973
Kategorier Bøker