The Heart of the Close: Subtle Selling Strategies Inspired by Neurosciences & Neuropsychology
Produktbeskrivelse
Tidene der kjøpere kun måtte oppfylle jobbkrav og mål er forbi. I dag er hver kjøper velinformert og en aktiv deltaker i beslutningsprosessen. Hun balanserer sine personlige verdier, selskapets mål og miljømessige hensyn på en smart og nyansert måte. I boken 'The Heart of the Close' lærer du hvordan du kan påvirke denne moderne kjøperen og øke fortjenesten din. Master verktøyene, teknikkene og forhandlingstaktikkene som gjør det mulig for deg å etisk påvirke kjøperens oppfatning av kostnad, verdi og fordeler. Denne interaktive og illustrerte boken, som er inspirert av nevrolingvistisk programmering (NLP), gir deg svaret på hvordan du kan selge uten å måtte «selge» i tradisjonell forstand, og om hvordan du kan co-skape verdi i et globalt marked. Boken inneholder også et kapittel om salgsledelse samt en femtrinns prosess for å coache salgshelter.