The Sales Funnel Book V2.0: The Simple Plan to Multiply Your Business with Marketing Automation
Produktbeskrivelse
Interessedrevne salgstrakter har blitt et stadig mer populært emne i næringslivet de siste årene. Du har sannsynligvis lagt merke til uttrykket 'salgstrakt' flere ganger, ettersom det har fått betydelig oppmerksomhet blant ulike virksomheter og gründere. E-handelsbutikker, coacher og konsulenter, virksomheter som tilbyr digitale produkter, samt fysiske butikker, tar i bruk salgstrakter for å optimalisere sin salgsprosess. Men hva innebærer egentlig en salgstrakt? Og hvordan kan man effektivt implementere denne strategien i sin egen virksomhet? "The Sales Funnel Book V2.0" gir deg verktøyene til å forstå og anvende den 'interessedrevne' strategien. Denne boken lærer deg hvordan du kan planlegge, bygge og implementere salgstrakter som automatisk tilpasser seg dine abonnenter, potensielle kunder og nåværende kunder. Med denne kunnskapen kan du multiplisere din virksomhet med markedsføringsautomatisering.