When Coffee and Kale Compete: Become Great at Making Products People Will Buy
Produktbeskrivelse
Når forbrukere ønsker å forbedre sine livssituasjoner men møter begrensninger, tar de en reise kalt "Job to be Done." "When Coffee and Kale Compete" av Alan Klement vil hjelpe deg å bli dyktigere i å utvikle og selge produkter som folk faktisk vil ha. Ved å mestre disse prinsippene, vil du oppleve økt glede i arbeidet ditt, samtidig som du bidrar til at selskaper kan øke fortjenesten, redusere svinn og forbli konkurransedyktige. I denne prosessen styrker du økonomien og bidrar til å sikre stabile arbeidsplasser for ansatte og deres familier. Boken inneholder innsikter fra ledende entreprenører og forretningseiere, samt Alan Klements egne erfaringer med hvordan man kan bruke "Job to be Done" for å skape vellykkede produkter. Alan gir ikke bare inspirerende suksesshistorier, men også eksempler på produkter og selskaper som har mislyktes. Gjennom andres erfaringer vil du lære å ta informerte valg for ditt eget selskap, eller den bedriften du jobber for. Videre lærer du å analysere konkurrentene og forstå kundenes behov bedre.