Creative Strategy and the Business of Design av Douglas Davis

Creative Strategy and the Business of Design av Douglas Davis

Produktbeskrivelse

Yrker som benytter kreativitet, teknologi og design har utviklet seg fra å være utelukkende idéorienterte til å bli fokusert på å tilby kreative forretningsløsninger. Markedsførere (klienter) krever nå at byråer og firmaer står til ansvar for sine kreative ideer, noe som medfører at suksess måles i konverteringer og avkastning på investeringer (ROI). Denne boken gir deg verktøyene du trenger for å tilføre verdi når designdiskusjoner beveger seg inn i markedsføringsområdet. Designere får også en struktur for å identifisere og organisere de essensielle elementene i hvert prosjekt samt å artikulere strategier i sine kreative presentasjoner. Boken lærer deg hvordan du kan gjenkjenne hva markedsførere faktisk etterspør, og gir deg selvtillit til å veilede dem med dine kreative løsninger.

Prishistorikk

Lavest
224 KR
Høyest
339 KR
Gjennomsnitt
249 KR
Median
230 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Creative Strategy and the Business of Design av Douglas Davis
GTIN/EAN/ISBN 9781440341557
Kategorier Bøker