Cultural Mediation for Museums

Cultural Mediation for Museums

Produktbeskrivelse

Boken "Cultural Mediation for Museums" introduserer en banebrytende tilnærming til strategisk og opplevelsesbasert markedsføring innen museumssektoren. Gjennom en ny modell for kulturell formidling, søker boken å berike besøksopplevelsen ved å øke engasjementet blant publikum. Med utgangspunkt i en omfattende casestudie fra National Gallery of Modern and Contemporary Arts i Roma, gir boken leserne verktøyene de trenger for å anvende markedsføringsledelse på kulturell formidling. Dette gjør det mulig for museer å segmentere besøkermarkedet, noe som vil forbedre tilgjengeligheten til kunst og engasjementet blant besøkende. Forfatterne presenterer et tilpasset modell for kulturell mediering etter å ha gjennomført et grundig og flerfaglig forskningsprosjekt, som også tar for seg hvordan museer kan håndtere dagens utfordringer og bygge en bærekraftig fremtid. Med modellen som presenteres, får museene hjelp til å segmentere besøkermarkedet og utforme kulturell mediering for å gi berikede besøksopplevelser. Leserne vil også lære hvordan de kan investere i, lede, ansette og trene ansatte som er dedikert til denne tjenesten, noe som resulterer i mer engasjerende og vellykkede opplevelser.

Prishistorikk

Lavest
619 KR
Høyest
677 KR
Gjennomsnitt
655 KR
Median
663 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Cultural Mediation for Museums
GTIN/EAN/ISBN 9781032403694
Kategorier Bøker