I 1995 publiserte D&AD en banebrytende bok om kunsten å skrive for reklame. Dette bestselgende verket har bevart sin status som en essensiell referanse og fungerer i dag som en bibel for kreative ledere. Nå har D&AD og TASCHEN forent krefter for å gi ut en oppdatert og redesignert utgave av publikasjonen. Kopi-skriving regnes som et av de mest krevende områdene innen reklame og overlates vanligvis til de mest talentfulle fagfolkene, ofte ledere eller eiere av reklamebyråer. Boken inneholder arbeider og essays fra 53 fremstående fagpersoner på verdensbasis, inkludert copywriting-stjerner som David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes og Barbara Nokes. Leksjonene som presenteres i disse sidene vil hjelpe deg med å formulere klarere og mer overbevisende argumenter, enten du skriver en inspirerende tale, en engasjerende nettbanner eller et overbevisende brev. Dette er ikke bare en "må-ha" bok for de som arbeider innen reklame og markedsføring; det er også en "bør-ha" bok for alle som ønsker å forbedre sin skrivekunst.