Data and Analytics Strategy for Business av Simon Asplen-Taylor

Data and Analytics Strategy for Business av Simon Asplen-Taylor

Produktbeskrivelse

For mange organisasjoner er data kun et biprodukt, men for de mer kloke er det selve pulsåren i virksomheten. De fleste selskaper har en overflod av data begravet i systemene sine, som, hvis de utnyttes på riktig måte, kan øke inntektene, redusere kostnadene og risikoen, samtidig som de forbedrer kundetilfredsheten og ansatteopplevelsen. Denne boken begynner med hvordan man velger prosjekter som reflekterer organisasjonens mål og hvordan man kan lage et business case for å investere i data. Den tar leseren gjennom de fem 'bølgene' av organisatorisk datamodenhet. Boken guider leseren fra det å starte datareisen med noen raske gevinster, til hvordan data kan hjelpe virksomheten din med å bli en ledende innovatør som systematisk overgår konkurrentene. "Data and Analytics Strategy for Business" veileder om hvordan man bygger konsistente, høykvalitets datakilder som skaper forretningsverdi, samtidig som den utforsker hvordan automatisering, AI og maskinlæring kan forbedre ytelsen og beslutningstakingen. Den inneholder virkelige eksempler og case-studier som bygger konkret kunnskap for å implementere strategier effektivt.

Prishistorikk

Lavest
354 KR
Høyest
399 KR
Gjennomsnitt
369 KR
Median
362 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Data and Analytics Strategy for Business av Simon Asplen-Taylor
GTIN/EAN/ISBN 9781398606050
Kategorier Bøker