De Gruyter

Influencer Politics

Influencer Politics

Produktbeskrivelse

Boken 'Influencer Politics' utforsker den viktige rollen og innflytelsen av sosiale medier-influensere innen den politiske arena. Her undersøkes hvordan det personlige, politiske og promotering ofte smelter sammen i digitale medier. Et sentralt spørsmål i verket er hvordan kjerneideer fra influencer-kulturen – som autentisitet, intimitet, kommersialisme og selvmerkevarebygging – former måtene politikk uttrykkes og forstås på, samt åpner for nye måter å knytte forbindelser og interagere med publikum på. Boken fremhever også at influencer-kulturen i seg selv er fylt med politiske elementer, der spørsmålet om makt og utnyttelse diskuteres og formidles på ulike måter. Dette verket er et resultat av felles interesse blant forskere som jobber med de politiske aspektene ved influencer-markedsføring og influencer-kultur fra kritiske, kulturelle og strategiske perspektiver. Gjennom en rekke casestudier belyser boken både muligheter og begrensninger knyttet til influencer-politikk.

Prishistorikk

Lavest
1122 KR
Høyest
1170 KR
Gjennomsnitt
1148 KR
Median
1147 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke De Gruyter
Navn Influencer Politics
GTIN/EAN/ISBN 9783111035604
Kategorier Bøker