Dealing with Difficult People (HBR Emotional Intel av Harvard Business Review

Dealing with Difficult People (HBR Emotional Intel av Harvard Business Review

Produktbeskrivelse

Lær hvordan du kan håndtere vanskelige kolleger og kunder. Kjernen i å takle utfordrende mennesker ligger i evnen til å håndtere både deres og dine egne følelser. Hvordan kan du bevare roen i en vanskelig samtale? Hvordan forholder du deg uanfektet til passive-aggressive kommentarer? Og hvordan kan du vurdere om du selv er vanskelig å samarbeide med? Boken gir innsikt i forskningen rundt våre følelsesmessige reaksjoner når vi møter ubehagelige kolleger, og presenterer strategier for å utvikle empati og motstandskraft som vil gjøre disse relasjonene mer produktive. I denne samlingen av artikler får du verdifulle bidrag fra eksperter, inkludert Mark Gerzon som diskuterer hvordan man skal vurdere konflikter, Holly Weeks som deler tips for å redusere stress i utfordrende samtaler, og Tony Schwartz som avslører hemmeligheten bak å håndtere vanskelige mennesker ved å fokusere på deg selv. Amy Gallo tilbyr også praktiske råd for hvordan man kan håndtere både sårende og passive-aggressive kolleger. Denne boken er et must for alle som ønsker å forbedre sine kommunikasjonsevner og styrke samarbeidet på arbeidsplassen.

Prishistorikk

Lavest
153 KR
Høyest
199 KR
Gjennomsnitt
164 KR
Median
157 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Dealing with Difficult People (HBR Emotional Intel av Harvard Business Review
GTIN/EAN/ISBN 9781633696082
Kategorier Bøker