Dealing with Difficult People (HBR Emotional Intel av Harvard Business Review
Produktbeskrivelse
Lær hvordan du kan håndtere vanskelige kolleger og kunder. Kjernen i å takle utfordrende mennesker ligger i evnen til å håndtere både deres og dine egne følelser. Hvordan kan du bevare roen i en vanskelig samtale? Hvordan forholder du deg uanfektet til passive-aggressive kommentarer? Og hvordan kan du vurdere om du selv er vanskelig å samarbeide med? Boken gir innsikt i forskningen rundt våre følelsesmessige reaksjoner når vi møter ubehagelige kolleger, og presenterer strategier for å utvikle empati og motstandskraft som vil gjøre disse relasjonene mer produktive. I denne samlingen av artikler får du verdifulle bidrag fra eksperter, inkludert Mark Gerzon som diskuterer hvordan man skal vurdere konflikter, Holly Weeks som deler tips for å redusere stress i utfordrende samtaler, og Tony Schwartz som avslører hemmeligheten bak å håndtere vanskelige mennesker ved å fokusere på deg selv. Amy Gallo tilbyr også praktiske råd for hvordan man kan håndtere både sårende og passive-aggressive kolleger. Denne boken er et must for alle som ønsker å forbedre sine kommunikasjonsevner og styrke samarbeidet på arbeidsplassen.