Decisionpro, Inc.

Principles of Marketing Engineering and Analytics

Principles of Marketing Engineering and Analytics

Produktbeskrivelse

Den moderne forretningsverdenen i det 21. århundre krever et høyere nivå av analyse og grundighet i markedsføringsbeslutninger. Forretningspressen er fylt med omtaler av hvor fantastisk analyser kan være. Markedsføringsbeslutninger i dag minner i økende grad om ingenørdesign, der man setter sammen konsepter, data, analyser og simuleringer for å forstå markedet (analyse) og utvikle effektive markedsføringsplaner (ingeniørkunst). Mens mange betrakter tradisjonell markedsføring som kunst og andre ser på den som en vitenskap, har den nye markedsføringen begynt å ligne ingeniørfaget - nemlig å kombinere kunst og vitenskap for å løse spesifikke problemer. Denne boken gir en tilgjengelig oversikt over de mest utbredte konseptene og verktøyene innen markedsføringsingeniørkunst og analyser, og viser hvordan disse verktøyene bidrar til å samle inn riktig data og informasjon for å utføre de riktige analysene. Dette resulterer i bedre markedsføringsplaner, bedre produktdesign og bedre markedsføringsbeslutninger. Boken er primært rettet mot studenter ved handelshøyskoler og markedsføringsledere, som ønsker å forbedre sine ferdigheter og kunnskaper innen dette viktige feltet.

Prishistorikk

Lavest
554 KR
Høyest
577 KR
Gjennomsnitt
566 KR
Median
565 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Decisionpro, Inc.
Navn Principles of Marketing Engineering and Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9780985764821
Kategorier Bøker