Deep Learning and the Game of Go av Max Pumperla, Kevin Ferguson

Deep Learning and the Game of Go av Max Pumperla, Kevin Ferguson

Produktbeskrivelse

Det er nesten umulig å bygge en kompetent Go-spillende maskin ved hjelp av tradisjonelle programmeringsteknikker, enn si få den til å vinne. Gjennom bruk av avanserte AI-teknikker, spesielt dyp læring og forsterkende læring, kan brukere trene sin egen Go-bot i spillets regler og taktikk. "Deep Learning and the Game of Go" åpner dørene til dyp læring og kunstig intelligens ved å lære leserne hvordan de kan bygge sin egen Go-spillende maskin. Boken inneholder viktige elementer som: å komme i gang med nevrale nettverk, bygge din egen Go AI, samt forbedre hvordan din Go-bot spiller og reagerer. Ingen forkunnskaper om dyp læring kreves; alt du trenger er matematikk på videregående skole-nivå og grunnleggende Python-kunnskaper. Denne boken lærer deg til og med hvordan du spiller Go!

Prishistorikk

Lavest
422 KR
Høyest
579 KR
Gjennomsnitt
458 KR
Median
431 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Deep Learning and the Game of Go av Max Pumperla, Kevin Ferguson
GTIN/EAN/ISBN 9781617295324
Kategorier Bøker