I 'Delivering Happiness' tar Zappos' administrerende direktør Tony Hsieh leserne med på en inspirerende reise gjennom sine erfaringer i forretningsverdenen. Hsieh presenterer innovative strategier som har revolusjonert bedriftens kultur og suksess. Blant hans nøkkelprinsipper er en unik tilnærming til rekruttering, hvor nye ansatte tilbys $2,000 for å slutte, dersom de ikke er 100% sikre på at Zappos er riktig sted for dem. Han argumenterer for at kundeservice må være ansvarlig for hele selskapet snarere enn bare én avdeling, og han legger vekt på at bedriftskulturen alltid bør være den høyeste prioriteten. Hsieh bruker også innsikt fra forskningen om lykke for å drive sine forretningsbeslutninger, og han setter fokus på vekst for ansatte, både personlig og profesjonelt. Gjennom enkle, men kraftfulle strategier viser han hvordan man kan gjøre en positiv innvirkning på verden, samtidig som man oppnår økonomisk suksess. 'Delivering Happiness' er en rask og jordnær fortelling om hva som kreves for å bygge en vellykket bedrift i dag, og hvordan man kan navigere gjennom både utfordringer og triumfer.