Delta CX Media

Disruptive Research

Disruptive Research

Produktbeskrivelse

I en verden der innovasjon er nøkkelen til suksess, ønsker mange selskaper å skape disruptive løsninger som lar dem tette gapet til konkurrentene. Imidlertid har tradisjonelle metoder vist seg å ha begrenset effekt, selv når man forsøker å være smidig, effektiv og kundeorientert. "Disruptive Research" tar for seg hvordan kunnskapsbasert forskning og design kan avdekke unike innsikter og utvikle ekte disruptive innovasjoner. Boken er spesielt nyttig for selskaper som er interessert i eller har erfaring med metoder som 'Jobs To Be Done' eller oppdagelsesorienterte tilnærminger. Gjennom en velprøvd prosess viser forfatteren hvordan man kan oppnå bedre resultater. I tillegg utforsker boken emner som: * Forståelse av brukerens oppgaver og uoppfylte behov gjennom observasjonsforskning. * Oversettelse av disse til verdifulle muligheter for virksomheten. * Oppgavanalyse og optimalisering. * Utvikling av brukerkunnskapsprofiler i stedet for personaer, som ofte er lite effektive og lite handlingsrettede. * Kunnskap.

Prishistorikk

Lavest
462 KR
Høyest
486 KR
Gjennomsnitt
474 KR
Median
472 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Delta CX Media
Navn Disruptive Research
GTIN/EAN/ISBN 9781734097740
Kategorier Bøker