I dagens hurtiggående verden, hvor produkter, teknologi og arbeidsplasser endrer seg raskt, er kontinuerlig læring blitt en del av hverdagen for mange av oss. På samme tid underviser mange, selv om det ikke står i stillingsbeskrivelsen. Enten det dreier seg om å holde en presentasjon, skrive dokumentasjon, eller lage en nettside eller blogg, ønsker vi å dele vår kunnskap med andre. Likevel vet vi alle hvor utfordrende det kan være å skape en engasjerende læringsopplevelse. I 'Design for How People Learn', andre utgave, lærer du hvordan du kan bruke de grunnleggende prinsippene for læring, hukommelse og oppmerksomhet for å utvikle materialsom gjør at publikum både kan tilegne seg og beholde den kunnskapen og de ferdighetene du ønsker å formidle. Denne oppdaterte utgaven inkluderer ferske innsikter og forskning om hvordan vi lærer og husker, samt nye teknikker for å bruke sosiale medier i læringsprosessen. I tillegg har den to helt nye kapitler som omhandler design for vaner og beste praktiske metoder for læring.