Brukeropplevelse skjer ikke bare på en skjerm; det foregår i sine, og opplevelsen er både multidimensjonal og multisensorisk. I denne praktiske boka vil du avdekke viktige innsikter om hvordan kundene dine tenker, slik at du kan utvikle produkter eller tjenester som gir en enestående opplevelse. Bedriftsledere, markedsførere, produkteiere og designere vil få innsikt i hvordan kognitive prosesser fra ulike deler av hjernen danner det vi oppfatter som en samlet erfaring. Forfatter John Whalen viser deg hvordan alle i teamet ditt kan gjennomføre 'kontekstuelle intervjuer' for å avdekke verdifulle innsikter. Du vil deretter lære hvordan du kan anvende denne kunnskapen til å designe fantastiske opplevelser for kundene dine. Utforsk de 'seks sinn' innen brukeropplevelse og se hvordan hver av dem bidrar til oppfattelsen av en samlet opplevelse. Finn ut hvordan teamet ditt – uten spesialisert opplæring i psykologi – kan avdekke kritiske innsikter om kundenes bevisste og ubevisste prosesser, og hvordan du umiddelbart kan anvende det du har lært.