Design. Think. Make. Break. Repeat. av Martin Tomitsch, Cara Wrigley
Produktbeskrivelse
Denne håndboken dokumenterer seksti metoder som brukes i designinnovasjonsprosjekter, og fører til utviklingen av nye produkter og tjenester. Dette er den første publikasjonen som samler metoder, verktøy og casestudier fra flere designfelt og perspektiver – alt fra produkt- og tjenestedesign til interaksjonsdesign og brukeropplevelsesdesign. 'Design. Think. Make. Break. Repeat.' henvender seg til alle som ønsker å implementere designmetodikk akademisk eller operativt i sin organisasjon. Ettersom designmetodikk blir en stadig mer verdsatt kompetanse i mange bransjer, øker også etterspørselen etter designbaserte ferdigheter i arbeidslivet. Flere og flere organisasjoner ser på design som et verktøy for å forbedre sine forretningsmodeller samt de tjenester og produkter de tilbyr. Boken gir en lettfattelig oversikt over designmetodikkens prosess, og presenterer et bredt spekter av metoder som kan anvendes på tvers av ulike områder og kontekster.