Design. Think. Make. Break. Repeat. av Martin Tomitsch, Cara Wrigley

Design. Think. Make. Break. Repeat. av Martin Tomitsch, Cara Wrigley

Produktbeskrivelse

Denne håndboken dokumenterer seksti metoder som brukes i designinnovasjonsprosjekter, og fører til utviklingen av nye produkter og tjenester. Dette er den første publikasjonen som samler metoder, verktøy og casestudier fra flere designfelt og perspektiver – alt fra produkt- og tjenestedesign til interaksjonsdesign og brukeropplevelsesdesign. 'Design. Think. Make. Break. Repeat.' henvender seg til alle som ønsker å implementere designmetodikk akademisk eller operativt i sin organisasjon. Ettersom designmetodikk blir en stadig mer verdsatt kompetanse i mange bransjer, øker også etterspørselen etter designbaserte ferdigheter i arbeidslivet. Flere og flere organisasjoner ser på design som et verktøy for å forbedre sine forretningsmodeller samt de tjenester og produkter de tilbyr. Boken gir en lettfattelig oversikt over designmetodikkens prosess, og presenterer et bredt spekter av metoder som kan anvendes på tvers av ulike områder og kontekster.

Prishistorikk

Lavest
379 KR
Høyest
425 KR
Gjennomsnitt
400 KR
Median
399 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Design. Think. Make. Break. Repeat. av Martin Tomitsch, Cara Wrigley
GTIN/EAN/ISBN 9789063694791
Kategorier Bøker