Los Logos 8 er en klassisk samling og en nøye kuratert presentasjon av de nyeste utviklingene innen logodesign, som utforsker et alltid tilstedeværende og stadig utviklende aspekt av merkevarebygging. Denne utgaven av den autoritative referansen innen moderne logodesign gir en grundig innsikt i det dynamiske feltet av logoer, som er selve kjernen i enhver merkevare. Som i tidligere utgaver av Gestaltens uunnværlige Los Logos-serie, gir denne ekspertkuraterte samlingen både veiledning om de nyeste innovasjonene og en forutsigelse av kommende trender. Her får leseren mulighet til å dykke dypere ned i det stadig skiftende landskapet av logodesign, som representerer en uunngåelig oppgave i en designers kunstneriske og profesjonelle livsforløp. Med sitt omfattende indeksert innhold, fremhever Los Logos 8 et enestående utvalg av banebrytende eksempler fra hele verden. Dette praktiske og innsiktsfulle håndverket fungerer som en uvurderlig kilde til inspirasjon og kunnskap om nåtidens utviklinger innen logodesign, og er et «must have» for enhver designer, merkevareleder, trend-utforsker eller markedsfører.