Boken "Digital Business Strategy" av Garvan Callan er en uunnværlig veiledning for nåtidens bedriftsledere som ønsker å navigere i det digitale landskapet. I takt med at forbrukerne har omfavnet den digitale tidsalder, er det avgjørende for selskaper å tilpasse seg og implementere programmer som møter de raskt skiftende forholdene i markedet. Teknologiutviklingen skjer i et forrykende tempo, og digitale trender redefinerer forretningsverdenen på en måte som ingen kunne ha forestilt seg. Hvordan skal ledere være i stand til å innovere og blomstre i denne nye digitale tidsalderen? Boken tilbyr en praktisk, trinn-for-trinn veiledning som inkluderer rammeverk, eksempler og praktisk innsikt for å bryte ned kravene til vellykket forretningstransformasjon. Gjennom seks omfattende seksjoner utforskes temaer som forståelse av drivkreftene i den digitale epoken, utvikling av en digital strategi, de grunnleggende kompetansene som kjennetegner en digital virksomhet, samt metoder for å gjennomføre transformasjon.