Digital Consumer Management av Emmanuel (University of Greenwich UK) Mogaji

Digital Consumer Management av Emmanuel (University of Greenwich UK) Mogaji

Produktbeskrivelse

Boken 'Digital Consumer Management' gir en helhetlig forståelse av forvaltning av forbrukere og forbruk i det digitale økosystem fra et merkevaresperspektiv. Gjennom nøye undersøkelser av forbrukeratferd, digital markedsføring, administrasjon av digitale plattformer, webanalyser og markedsinnsikt, tar forfatteren leseren med på en dypdykk i de ulike aspektene av digital forbruksatferd. Kapitlene belyser viktige aktører innen plattformforvaltning, de forskjellige typen plattformer som benyttes av merker, og de ulike kontaktpunktene mellom forbruker og merke. Videre undersøkes hvordan plattformene er utviklet med spesifikke mål for øye, samt hvordan engasjementet og aktivitetene til forbrukerne på disse plattformene forvaltes. Boken tar også for seg reguleringen av plattformene og de mørkere sidene ved digitalt forbruk. Teorien blir illustrert med praktiske eksempler og casestudier fra ulike sektorer, og refleksjonsspørsmål og aktiviteter gir studentene mulighet til å reflektere kritisk over sin egen læring. 'Digital Consumer Management' tilbyr en omfattende oversikt over digitale forbruksaktiviteter og forbrukeratferd på tvers av plattformer, samtidig som den viser hvordan merker kan forvalte og engasjere seg med den digitale forbrukeren.

Prishistorikk

Lavest
523 KR
Høyest
545 KR
Gjennomsnitt
534 KR
Median
534 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Digital Consumer Management av Emmanuel (University of Greenwich UK) Mogaji
GTIN/EAN/ISBN 9781032486024
Kategorier Bøker