Digital Customer Service av Rick DeLisi, Dan Michaeli

Digital Customer Service av Rick DeLisi, Dan Michaeli

Produktbeskrivelse

Digital kundeservice representerer en ny standard for å skape en 5-stjerners kundeopplevelse. Teknologi har utvilsomt forbedret livene våre, men for mange mennesker kan kundeserviceopplevelser fortsatt være unødvendig frustrerende. Med fremveksten av Digital Kundeservice (DCS) åpnes mulighetene for sømløse og problemfrie interaksjoner, der opplevelser skjer direkte på kundens egen skjerm, selv i situasjoner der det ville vært ønskelig å snakke med en agent. Boken "Digital Customer Service: Transforming Customer Experience for an On-Screen World" kartlegger utviklingen av kundeservice, samt endringene i kundens forventninger og den underliggende psykologien som påvirker kundeadferd - fra de første kontaktsentrene på 1980-tallet til dagens digitale landskap. Denne boken er skrevet for ledere innen kundeservice og kundeopplevelse, så vel som ledere på C-nivå (CEO, CFO, CIO). Digital kundeservice gir bedriftsledere innsikt i hvordan de kan balansere tre kritiske prioriteringer:

Prishistorikk

Lavest
265 KR
Høyest
358 KR
Gjennomsnitt
348 KR
Median
351 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Digital Customer Service av Rick DeLisi, Dan Michaeli
GTIN/EAN/ISBN 9781119841906
Kategorier Bøker