Digital Customer Service av Rick DeLisi, Dan Michaeli
Produktbeskrivelse
Digital kundeservice representerer en ny standard for å skape en 5-stjerners kundeopplevelse. Teknologi har utvilsomt forbedret livene våre, men for mange mennesker kan kundeserviceopplevelser fortsatt være unødvendig frustrerende. Med fremveksten av Digital Kundeservice (DCS) åpnes mulighetene for sømløse og problemfrie interaksjoner, der opplevelser skjer direkte på kundens egen skjerm, selv i situasjoner der det ville vært ønskelig å snakke med en agent. Boken "Digital Customer Service: Transforming Customer Experience for an On-Screen World" kartlegger utviklingen av kundeservice, samt endringene i kundens forventninger og den underliggende psykologien som påvirker kundeadferd - fra de første kontaktsentrene på 1980-tallet til dagens digitale landskap. Denne boken er skrevet for ledere innen kundeservice og kundeopplevelse, så vel som ledere på C-nivå (CEO, CFO, CIO). Digital kundeservice gir bedriftsledere innsikt i hvordan de kan balansere tre kritiske prioriteringer: