Denne boken tilbyr en objektiv og balansert veiledning til alle aspekter av digital markedsføring. Den dekker alt fra sosiale medier, mobilmarkedsføring og VR-markedsføring, til målsetninger, målinger og analyser. Med fokus på digital markedsføringsplanlegging og de nyeste modellene, gir boken et bredt spekter av verktøy som vil hjelpe deg med å implementere dine egne strategier for digital markedsføring. Den andre utgaven av boken er utvidet med nye diskusjoner og forskning innen områder som digitalt personvern, typer influensere, sosial lytting og gig-økonomien. Viktige trekk ved boken inkluderer: * Støttet av case-eksempler fra 28 globale selskaper og merker, inkludert IKEA, Uber, Klarna og TikTok. * En helt ny casestudie om Strava vever seg gjennom boken for å hjelpe deg med å anvende det du har lært i virkelige scenarioer. * 'Etisk innsikt'-bokser gir en refleksiv og utfordrende Vinkling på sosiale spørsmål og de negative sidene ved markedsføring. * 'Digitale verktøy'-bokser introduserer profesjonelle verktøy som 'Spot the Troll', Hootsuite og Padlet. * 'Smartphone Sixty Seconds'-kapitler gir rask og lettfattelig informasjon for praktisk bruk.