Digital Marketing av Annmarie Hanlon

Digital Marketing av Annmarie Hanlon

Produktbeskrivelse

Denne boken tilbyr en objektiv og balansert veiledning til alle aspekter av digital markedsføring. Den dekker alt fra sosiale medier, mobilmarkedsføring og VR-markedsføring, til målsetninger, målinger og analyser. Med fokus på digital markedsføringsplanlegging og de nyeste modellene, gir boken et bredt spekter av verktøy som vil hjelpe deg med å implementere dine egne strategier for digital markedsføring. Den andre utgaven av boken er utvidet med nye diskusjoner og forskning innen områder som digitalt personvern, typer influensere, sosial lytting og gig-økonomien. Viktige trekk ved boken inkluderer: * Støttet av case-eksempler fra 28 globale selskaper og merker, inkludert IKEA, Uber, Klarna og TikTok. * En helt ny casestudie om Strava vever seg gjennom boken for å hjelpe deg med å anvende det du har lært i virkelige scenarioer. * 'Etisk innsikt'-bokser gir en refleksiv og utfordrende Vinkling på sosiale spørsmål og de negative sidene ved markedsføring. * 'Digitale verktøy'-bokser introduserer profesjonelle verktøy som 'Spot the Troll', Hootsuite og Padlet. * 'Smartphone Sixty Seconds'-kapitler gir rask og lettfattelig informasjon for praktisk bruk.

Prishistorikk

Lavest
669 KR
Høyest
849 KR
Gjennomsnitt
757 KR
Median
716 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Digital Marketing av Annmarie Hanlon
GTIN/EAN/ISBN 9781529742800
Kategorier Bøker