Digital Media Ethics av Charles (Drury University) Ess

Digital Media Ethics av Charles (Drury University) Ess

Produktbeskrivelse

Den originale utgaven av denne lett tilgjengelige og tverrfaglige læreboka var den første som tok for seg de etiske problemene knyttet til digital media fra et globalt, tverrkulturelt perspektiv. Denne tredje utgaven er grundig oppdatert for å inkludere den nyeste forskningen og utviklingen innen feltet, som veksten av Big Data, kunstig intelligens (AI) og tingenes internett. Bokens case-studier og pedagogiske materialer er også blitt omfattende revidert for å reflektere viktige hendelser som Snowden-avsløringene, #Gamergate, Cambridge Analytica-skandalen, utviklinger innen personvernlovgivning, samt det fremvoksende kinesiske sosiale kredittsystemet. Nytt stoff omfatter temaer som "Døden på nett", "Sakte/riktig teknologi", og materialer om sexroboter. "Etisk verktøykasse" som presenterer dominerende etiske teorier og deres anvendelse på sentrale problemstillinger som personvern, opphavsrett, pornografi og vold, samt etikk i tverrkulturell kommunikasjon på nettet, har også blitt revidert og utvidet. Hvert tema og teori er innvevd i en helhetlig forståelse av de etiske dilemmaene i den digitale tidsalderen.

Prishistorikk

Lavest
239 KR
Høyest
265 KR
Gjennomsnitt
249 KR
Median
249 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Digital Media Ethics av Charles (Drury University) Ess
GTIN/EAN/ISBN 9781509533435
Kategorier Bøker