Digital strategi for alle av Ove Dalen, Eirik Hafver Rønjum
Produktbeskrivelse
I over to tiår har forfatterne Ove Dalen og Eirik Hafver Rønjum jobbet med nettutvikling og opplevd både suksesser og fiasker. De har investert tid og ressurser i å forbedre ferdighetene til sine medarbeidere, fra skrivekurs til kompetansebygging innen brukervennlighet. I tillegg har de utviklet webstrategier, studert informasjonsarkitektur, og lært om universell utforming samt responsivt webdesign. Til tross for en solid forståelse av hva som kjennetegner effektive digitale løsninger, har de gang på gang opplevd å snuble i prosessen. Hovedutfordringene har vært fraværet av klare strategier for målsetninger, samt rutiner for forvaltning av nettstedene på en riktig måte. I 'Digital strategi for alle' deler forfatterne sin innsikt og erfaringer, og gir leserne konkrete verktøy for å: systematisk forvalte og vedlikeholde sine nettsteder, prioritere oppgaver effektivt, synliggjøre kvalitet og forretningsverdi, samt bygge respekt for webarbeidet internt i organisasjonen. Denne boken er en guide til hvordan man kan organisere arbeidet for å sikre høy kvalitet og verdi på nettinnholdet, og er essensiell lesning for alle som ønsker å navigere i den digitale verden med suksess.