Doing Business in Emerging Markets av S Tamer Cavusgil, Pervez N. Ghauri, Leigh Anne Liu
Produktbeskrivelse
Den tredje utgaven av 'Doing Business in Emerging Markets' er skrevet av anerkjente eksperter innen feltet og gir leserne en omfattende og autoritativ innføring i fremvoksende markeder verden over. Denne nyeste utgaven er oppdatert med hensyn til COVID-19-pandemien og andre nylige makroøkonomiske drivkrefter, og forfatterne presenterer analytiske rammeverk, verktøy og beste praksis som hjelper leserne med å utvikle en kritisk forståelse for vekstøkonomiene som boken tar for seg, samt deres felles kjennetegn, utvikling og betydning i den globale økonomien. Gjennom originale casestudier fra land som Brasil, Kina, Russland, Thailand, Tyrkia og Usbekistan, undersøker forfatterne de unike utfordringene og mulighetene som fremvoksende markeder står overfor i dagens verden. Dette inkluderer den stigende middelklassen, partnerskap og forhandlingsteknikker. Teksten er en essensiell lesning for studenter, forskere og praktikere innen internasjonal virksomhet som ønsker å fokusere på forretningsmuligheter i fremvoksende markeder.