Driven by Data 2.0 er en anerkjent veiledning for skoleledere, nå oppdatert i en ny utgave. Boken tar for seg den datadrevne undervisningsfilosofien, som stiller to enkle, men avgjørende spørsmål: Hvordan vet man om elevene lærer? Og hva gjør man når de ikke lærer? Denne praktiske guiden gir svarene som kan hjelpe skoler å oppnå betydelige forbedringer i elevprestasjoner. Basert på et velprøvd rammeverk som har blitt implementert i tusenvis av skoler, presenterer boken hva som gjør skoler suksessrike, samt verktøyene som er nødvendige for å innføre denne filosofien. Den dekker nøkkelstegene: * Vurdere—lage en plan for læring * Analysere—identifisere hvorfor elevene har utfordringer * Handle—undervise mer effektivt i det elevene trenger * Bygge kulturen—utdanne og utvikle personalet slik at datadrevet undervisning kan blomstre. Hvis du er en leder, trener eller lærer i K-12-systemet som ønsker å implementere datadrevet undervisning i ditt skoledistrikt, gir Driven by Data 2.0 de nødvendige verktøyene for å trene personalet ditt.