Duct Tape Marketing Revised and Updated av John Jantsch

Duct Tape Marketing Revised and   Updated av John Jantsch

Produktbeskrivelse

I sin anerkjente bok for småbedrifter utfordrer John Jantsch deg til å lage en markedsføringsstrategi som er like pålitelig som den velkjente husholdningsgjenstanden vi alle kjenner og elsker: duct tape. John Jantsch er en anerkjent markedsføringsguru og coach for småbedrifter, og han har etablert seg som en ledende rådgiver innen hvordan man kan bygge og utvikle en blomstrende virksomhet. I "Duct Tape Marketing" viser han deg hvordan du utvikler og gjennomfører en markedsføringsplan som ikke bare gir økt omsetning, men også sikrer lang levetid for små virksomheter. Ved å ta en strategisk og systematisk tilnærming til markedsføring, i stedet for å la seg rive med av ukens "markedsføringsidé", hjelper Jantsch småbedriftsledere med å etablere et solid tillitsforhold til kundene, et forhold som bare blir sterkere med mer "metaforisk tape". I "Duct Tape Marketing" vil du lære hvordan du: * kan forvandle markedsføringsinnsatsen din til en maskin for leadgenerering * kan lage langsiktige planer for bedriftens kontinuerlige vekst * kan implementere markedsføringsstrategier som gjør at virksomheten blomstrer.

Prishistorikk

Lavest
199 KR
Høyest
219 KR
Gjennomsnitt
213 KR
Median
216 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Duct Tape Marketing Revised and Updated av John Jantsch
GTIN/EAN/ISBN 9781595554659
Kategorier Bøker