No Rules Rules av Reed Hastings og Erin Meyer er en banebrytende utforskning av det unike kulturmiljøet som har gjort Netflix til en av verdens ledende strømmetjenester. Boken, som ble nominert til Financial Times & McKinsey Business Book of the Year i 2020, introduserer en ny tilnærming til ledelse og teamarbeid der tillit, radikal ærlighet og en avvisning av tradisjonelle hierarkier står i sentrum. Hastings, som er administrerende direktør og styreleder i Netflix, deler sine innsikter om hvordan selskapet har utviklet seg fra en DVD-utleieordning til en mediekraft innen strømmetjenester med over 190 millioner entusiastiske abonnenter og en markedsverdi som konkurrerer med store aktører som Disney. Gjennom boken forklarer Hastings hvordan hans ledelsesfilosofi utfordrer konvensjonelle oppfatninger om bedriftsdrift og hvordan denne praksisen omsettes i konkret handling i Netflix, fra ubegrensede feriedager til avskaffelse av godkjenningsprosesser. Denne boken er en uvurderlig guide for ledere og bedriftsansatte som ønsker å forstå hvordan man kan skape en dynamisk og innovativ arbeidsplass.