«Bygg en Storybrand 2022» handler ikke om å fortelle historien til din bedrift. En slik bok ville vært bortkastet tid, for kundene dine bryr seg sjeldent om din historie; de er opptatt av sin egen. I dette perspektivet blir det tydelig at det er kundene som bør være helten i historien, ikke merkevaren din. Denne innsikten er hemmeligheten bak suksessen til mange fremgangsrike virksomheter. Boken presenterer en syvtrinnsrammeverk som kan forandre både kommunikasjonen din om bedriften og muligens måten du driver virksomheten på. Hvert år hjelper vi mer enn tre tusen bedrifter med å unngå unødige markedsføringskostnader og i stedet fokusere på å få klarhet i budskapet sitt, noe som fører til vekst. Dette rammeverket er anvendelig uavhengig av hvilken bransje du opererer i. For å få mest mulig ut av boken, anbefales det å: 1. Lese boken og forstå SB7-rammeverket. 2. Filtrere budskapet ditt gjennom rammeverket. 3. Klargjøre budskapet ditt slik at flere kunder lytter. Markedsføringen har utviklet seg. Bedrifter som inkluderer sine kunder i en heltegjernevekst, mens de som unnlater å gjøre det, blir glemt.