EDINBURGH UNIVERSITY PRESS

Media, Persuasion and Propaganda

Media, Persuasion and Propaganda

Produktbeskrivelse

Boken "Media, Persuasion and Propaganda" tilbyr et variert og tverrfaglig innblikk i persuasive strategier og propaganda teknikker. I en verden der mediebildet er mettet, utsettes vi for overflod av overbevisende budskap og informasjon fra alle kanter. Råd, reklame og propaganda utgjør et spekter av påvirkning, der vi kontinuerlig kan observere denne kunsten utført med dramatikk, inkludert skuespillere, manus, rekvisitter og kostymer. Denne boken veileder leseren gjennom de mange variantene av påvirkning og fremføring, og utforsker retorikkens unike protokoller knyttet til ulike medier, fra muntlighet og trykk til film og digitale bilder. Gjennom bruk av casestudier og øvelser stiller denne innovative studien viktige spørsmål: Hvordan utøver individer og organisasjoner innflytelse for å bygge fellesskap og nettverk? Hvilken rolle spiller media i formidlingen av overbevisende budskap? Hvordan kan vi benytte ny oppdagelser innen kognitiv vitenskap for å fremme en sak, støtte sosial endring eller markedsføre ideer og produkter? Og hvordan kan vi forsvare oss i denne komplekse informasjonsstrømmen?

Prishistorikk

Lavest
345 KR
Høyest
360 KR
Gjennomsnitt
352 KR
Median
352 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke EDINBURGH UNIVERSITY PRESS
Navn Media, Persuasion and Propaganda
GTIN/EAN/ISBN 9780748644155
Kategorier Bøker