Advanced Introduction to Consumer Behavior Analysis
Produktbeskrivelse
Elgar Advanced Introductions tilbyr engasjerende og tankevekkende innføringer til sentrale områder innen samfunnsvitenskap og juss, skrevet av noen av verdens ledende eksperter. Bøkene er utformet for å være både tilgjengelige og grundige, og gir konsise og klare oversikter over viktige emner og politikk knyttet til spesifikke fagområder. "Advanced Introduction to Consumer Behavior Analysis" gir en grundig analyse av forbrukervalg fra perspektivet av forbrukeratferdsanalyse. I denne boken gir Gordon Foxall leserne en dypere innsikt i hva forbrukere faktisk kjøper, samt hva som former og opprettholder forbruksmønstre. Blant bokas sentrale trekk finner vi: * en revolusjonerende tilnærming til forståelsen av forbrukeratferd * en ny syntese av atferdspsykologi, atferdsøkonomi og markedsføringsvitenskap * en ny modell for forbrukervalg, Behavioral Perspective Model, som er grundig støttet av empirisk forskning * behandling av mer ekstreme atferder som kompisiv innkjøp og avhengighet. Boken er unik og gir innsikt i kompleksiteten av forbrukeratferd.