Brand Protection and the Global Risk of Product Counterfeits
Produktbeskrivelse
Produktforfalskninger og andre krenkelser av varemerker utgjør en økende og betydelig risiko for selskaper, forbrukere og samfunnet generelt. Mens det er viktig å overvåke slik ulovlig aktivitet, finnes det mye selskaper kan gjøre for å beskytte seg selv og sine kunder. Basert på feltforskning og praktiske erfaringer, presenterer denne boken en helhetlig forretningsløsning for varemerkebeskyttelse. Denne løsningen muliggjør at selskaper kan forebygge krenkelser og håndtere dem effektivt når de oppstår. Den helhetlige tilnærmingen gir et rammeverk for å bygge og videreutvikle programmer for varemerkebeskyttelse som er strategiske, omfattende og basert på bevis. Ved å kombinere perspektiver og illustrasjoner fra flere akademiske disipliner og bransjer, fungerer denne boken som en veikart eller skisse for selskaper som ønsker å utvikle og implementere en proaktiv strategi for beskyttelse av sine merkevarer. Den fungerer også som en guide for virksomheter som ønsker å lære kontinuerlig, innovere, og fordele ressurser på en effektiv måte for å maksimere ytelsen til varemerkebeskyttelsen.