Den andre utgaven av 'Handbook of Business-to-Business Marketing' tilbyr et omfattende og oppdatert oversiktsverk innen business-to-business (B2B) markedsføring, presentert av ledende akademiske forskere og praktikere innen feltet. Hver av de 34 kapitlene er nøye konstruert for å gi innsikt i et spesifikt B2B-problemområde, både fra akademisk og administrativt perspektiv. Boken inkluderer en state-of-the-art vurdering og oppsummering, en forskningsagenda for området, samt praktiske implikasjoner for utøvere. Utgitt i samarbeid med Penn State’s Institute for the Study of Business Markets, vil dette omfattende håndverket utvide forskning og undervisning om B2B markedsføring, samtidig som det vil forbedre praksisen for B2B markedsføring i næringslivet. Den oppsummerer dagens kunnskap innen B2B-markedsføring og tar for seg de mest presserende spørsmålene som fortsatt er ubesvarte. Denne banebrytende håndboken henvender seg primært til markedsføringsakademikere og masterstudenter som ønsker en helhetlig oversikt over den akademiske tilstanden innen B2B.