EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD

Place-Branding Experiences

Place-Branding Experiences

Produktbeskrivelse

Denne tankevekkende boken utforsker hvordan stedsmerker påvirker forbrukermarkedet, sett i lys av den utvidede beskyttelsen de får under lovgivningen om immaterielle rettigheter. Med et tverrfaglig perspektiv undersøker boken ulike nasjonale og internasjonale tilnærminger til strategisk merkevarebygging gjennom lysene fra rettsvitenskap, markedsføring, historie og sosiologi. I boken presenteres tre stedsmerker som case-studier: skotsk whisky, Napa Valley-viner, og Coffee Kenya merkevarer. Hver av disse case-studiene tilbyr et unikt perspektiv basert på deres lovgivningshistorie og tidspunktet for når stedsmerket fikk juridisk anerkjennelse. Kapitlene inneholder analyser fra personer som jobber innenfor disse bransjene: handelsfolk som bruker stedsmerker, advokater som beskytter dem, markedsførere som promoterer dem, forbrukere som stole på dem for å kjøpe varer, samt akademikere som studerer dem. "Place-Branding Experiences" er en verdifull ressurs for handelsfolk, markedsførere og beslutningstakere.

Prishistorikk

Lavest
2179 KR
Høyest
2272 KR
Gjennomsnitt
2228 KR
Median
2225 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD
Navn Place-Branding Experiences
GTIN/EAN/ISBN 9781035311064
Kategorier Bøker