EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD

Research Handbook on Social Media and Society

Research Handbook on Social Media and Society

Produktbeskrivelse

Etter hvert som forskningen på sosiale medier utvikler seg, har den opprinnelige optimismen gitt plass til et mer nyansert og til dels dystopisk bilde av digitale medieplattformer i våre liv. Denne innsiktsfulle forskningshåndboken presenterer det akademiske miljøets svar på sentrale samfunnsutfordringer knyttet til de stadig skiftende sosiale medieøkologiene. Håndboken har et tverrfaglig og internasjonalt perspektiv, der ledende bidragsytere gir omfattende og balansert dekning av forskningen på sosiale medier, inkludert ikke-vestlige kontekster og den globale sør. Kapitlene undersøker nye tverrfaglige forskningsmetoder som støtter en stadig mer sofistikert teoretisk forståelse innen feltet. De tar også opp de komplekse etiske problemene som sosiale medier-forskere står overfor i dag. Studenter og nyutdannede forskere innen kommunikasjon, digitale medier og sosiologi vil finne denne boken svært verdifull. Den inkluderer varierte kontekster og lokasjoner, noe som også vil appellere til erfarne forskere og akademikere.

Prishistorikk

Lavest
2903 KR
Høyest
3026 KR
Gjennomsnitt
2970 KR
Median
2965 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke EDWARD ELGAR PUBLISHING LTD
Navn Research Handbook on Social Media and Society
GTIN/EAN/ISBN 9781800377042
Kategorier Bøker