Effective Brand Building av Andrew Geoghegan

Effective Brand Building av Andrew Geoghegan

Produktbeskrivelse

I løpet av de siste årene har investeringene i og fokuset på ferdigheter innen merkevarebygging svekket seg innen markedsføringsbransjen. Uten den nødvendige kunnskapen og forståelsen av hvordan man bygger sterke merkevarer, havner markedsførere ofte i en situasjon der de veksler mellom kortsiktige taktikker og sliter med å oppnå stabil, langsiktig vekst. "Effective Brand Building" er skrevet for å endre dette. Boken gir praktisk, hverdagslig visdom om hvordan man kan fremme effektiv vekst for merkevarer både på kort og lang sikt, i samsvar med bredere organisatoriske mål og forretningsprosesser. Denne boka, fra den prisbelønte markedsføreren og spaltisten for Marketing Week, Andrew Geoghegan, fungerer som den ultimate veiledningen for utvikling av ferdigheter og kunnskap som er nødvendig for å lage en merkevarebyggingsstrategi som gir vekst. Den inneholder rammeverk for beste praksis, verktøy og metoder for måling, som gir markedsførere mulighet til å oppnå gjentakelige resultater og maksimere avkastningen på investeringen. Med virkelige eksempler fra selskaper som McDonald's, Mondelez, Apple og Unilever, gir boken en grundig innsikt i effektive strategier for merkevarebygging.

Prishistorikk

Lavest
399 KR
Høyest
417 KR
Gjennomsnitt
411 KR
Median
413 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Effective Brand Building av Andrew Geoghegan
GTIN/EAN/ISBN 9781398618572
Kategorier Bøker