ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY

Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics

Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics

Produktbeskrivelse

Boken "Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics" er rettet mot bedriftsledere, ledere og analytikere som jobber med å fremme bruken av business intelligence (BI) i sine organisasjoner. Den gir en grundig forståelse av hva BI er og hvordan det kan anvendes for å øke lønnsomheten. Skriftens perspektiv er preget av generell ledelse, og den er basert på omfattende observasjoner fra 12 selskaper med årlige inntekter mellom 500 millioner og 20 milliarder dollar. I løpet av de siste 15 årene har forfatterens selskap utviklet leverandøruavhengige, forretningsfokuserte BI-strategier og utførelsesplaner i samarbeid med en rekke aktører inkludert produsenter, distributører, detaljister, logistikkfirmaer, forsikringsselskaper, investeringsselskaper, kredittforeninger og offentlige tjenester. Denne praktiske erfaringen har bidratt til å validere metoder for formulating BI-strategier drevet av forretningsbehov og har avdekket felles utfordringer knyttet til gjennomføringen av BI-programmer i bedrifter. Med introduksjonen av begreper som "big data" og "big data analytics" i næringslivet, blir dette verket en nødvendighet for alle som ønsker å navigere i denne stadig mer komplekse informasjonsverdenen.

Prishistorikk

Lavest
485 KR
Høyest
515 KR
Gjennomsnitt
508 KR
Median
509 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY
Navn Business Intelligence Strategy and Big Data Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9780128091982
Kategorier Bøker