ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY

Measuring the User Experience

Measuring the User Experience

Produktbeskrivelse

Measuring the User Experience: Collecting, Analyzing, and Presenting UX Metrics, Third Edition er en omfattende guide som gir studenter og fagfolk den nødvendige opplæringen i kvantitativ analyse av brukeropplevelse. Denne boken er en oppdatert utgave av den første ressursen som fokuserte på hvordan man kan kvantifisere brukeropplevelse. I denne tredje utgaven har forfatterne utvidet kapittelet om atferdsmessige og fysiologiske mål, og delt det opp i seksjoner som dekker blikksporing og måling av følelser. Boken inneholder ny forskning, oppdaterte eksempler, flere nye casestudier, samt friske eksempler ved bruk av den nyeste versjonen av Excel. Dette verket er tildelt TAA Textbook Excellence Award i 2024 og fungerer som en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å forstå og forbedre brukeropplevelsen gjennom teknologisk innsamling og analyse av data.

Prishistorikk

Lavest
565 KR
Høyest
589 KR
Gjennomsnitt
579 KR
Median
577 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY
Navn Measuring the User Experience
GTIN/EAN/ISBN 9780128180808
Kategorier Bøker