ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY

The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide

The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide

Produktbeskrivelse

Boken "The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide: Marketing, Branding, Community Engagement" gir leserne en grundig forståelse av de nyeste trendene innen markedsføring, samt praktiske markedsføringstaktikker og strategier hentet fra 48 erfarne bibliotekarer spesialisert på markedsføring og samfunnsengasjement fra ulike deler av verden, inkludert Afrika, Australia, Canada, Kroatia, Tyskland, Hong Kong, Latvia og Qatar. Gjennom en rekke dybdeintervjuer og semi-strukturerte samtaler, gir denne boken verdifulle innsikter i vellykkede markedsføringsstrategier som bibliotekarer kan benytte for å tiltrekke seg donorer og brukere, og underbygge bibliotekets rolle som en fremragende kilde for informasjon, fritidsaktiviteter, intellektuelle interesser og mer. Boken inneholder 45 intervjuer med akademiske, nasjonale og offentlige bibliotekarer fra 19 forskjellige land og territorier, og fremhever de mange stemmene som har bidratt til markedsføringen og merkevarebyggingen av biblioteker.

Prishistorikk

Lavest
1008 KR
Høyest
1749 KR
Gjennomsnitt
1161 KR
Median
1030 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke ELSEVIER SCIENCE & TECHNOLOGY
Navn The Marketing of Academic, National and Public Libraries Worldwide
GTIN/EAN/ISBN 9780443134357
Kategorier Bøker